GRATIS LEVERING BINNEN NEDERLAND ≧ €60 – GEEN VERPLICHTE STARTPAKKETTEN OF MINIMALE INKOOPBEDRAGEN
GRATIS LEVERING BINNEN NEDERLAND ≧ €60 – GEEN VERPLICHTE STARTPAKKETTEN OF MINIMALE INKOOPBEDRAGEN
LEVERING & RETOUREN

Naast Nederland verzenden wij onze producten ook naar ieder ander land binnen Europa.

LEVERTIJDEN

Uw online bestelling wordt direct verwerkt en binnen Nederland binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van betaling geleverd. Voor leveringen naar de rest van Europa en wereldwijd kunnen de levertijden variëren.

LEVERING BINNEN NEDERLAND

Bestellingen vanaf 60 euro worden gratis bij u thuis bezorgd. Voor het bezorgen van bestellingen onder de 60 euro brengen wij een bedrag van €6,45 aan verzendkosten in rekening. U komt dus nooit bij het afrekenen voor onverwachtse verrassingen te staan! 

BEVESTIGING BESTELLING

Na bestelling ontvangt u van PURÈZ drie bevestigingen per e-mail.
1. Een bevestiging van uw bestelling. De verkoopovereenkomst wordt afgesloten door middel van het verzenden van deze e-mail. De overeenkomst wordt beschouwd als afgesloten in Nederland.
2. Een factuur met daarbij de juiste verzend- en verpakkingskosten naar het destbetreffende land (lees hieronder meer over de kosten).
3. Een notificatie dat uw bestelling is verzonden.

VERZENDKOSTEN BINNEN EUROZONE

Naast Nederland verzenden wij onze producten ook naar alle andere landen binnen de EU. U kiest dan bij uw bestelling voor het het gewenste land. Bij bestellingen boven de € 100,- betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen gelijk aan of onder de € 100,- worden automatisch € 18,50 (excl. BTW) aan verzendkosten in rekening gebracht. Dit ziet u tijdens de bestelling als u bij het adres invoeren het juiste land kiest. Onze ervaring is dat levering binnen Europa gemiddeld 6-7 werkdagen in beslag neemt.

VERZENDKOSTEN BUITEN DE EUROZONE

Naast Nederland verzenden wij onze producten ook naar alle andere landen buiten de EU. Bij bestellingen boven de € 250,- betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen gelijk aan of onder de € 250,- worden er verzendkosten in rekening gebracht. Dit ziet u tijdens de bestelling als u bij het adres invoeren het juiste land kiest. Onze ervaring is dat levering buiten Europa gemiddeld 10 werkdagen in beslag neemt.

BETAALOPTIE: IDEAL, CREDITCARD, BANCONTACT/MISTER CASH EN PAYPAL

In onze webwinkel accepteren we iDEAL, Creditcard, Bancontact/Mister Cash en Paypal.

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en eenvoudig online aankopen betalen. iDEAL is het systeem dat gebruik maakt van uw vertrouwde internetbankieren programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij één van de deelnemende banken, dan kunt u direct met iDEAL betalen.

BETAALOPTIE: VOORUITBETALEN

De gegevens voor vooruitbetaling staan op de factuur die u automatisch na bestelling via de mail ontvangt. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens geldt de levertijd van drie werkdagen. U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer NL19 RABO 0349 2787 68 t.n.v. AROMA SHOPPE te Winschoten onder vermelding van uw bestelnummer. De BIC code is: RABONL2U.

RETOURNEREN

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd, exclusief de kosten van de retourzending naar onze webwinkel. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product ongebruikt te zijn, de verpakking van het product onbeschadigd en de sluitzegels van de verpakking niet zijn verbroken. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het Contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten. Wij retourneren het bedrag op dezelfde rekening als waarvan u de aanvankelijke betaling aan ons heeft verricht.

RETOURPROCEDURE

U kunt uw bestelling met de bijbehorende factuur retour zenden aan:

PURÈZ
T.a.v. Retourafdeling
Venne 119
9671 EP Winschoten

Na ontvangst van uw bestelling sturen wij u een e-mail met daarin een ontvangstbevestiging. Binnen14 dagen na ontvangst storten wij het aankoopbedrag op uw bankrekeningnummer terug. 

E-MAIL

U kunt contact opnemen met PURÈZ Klantenservice door een e-mail te sturen naar info@purez.nl

POSTADRESSEN

Wilt u schriftelijk contact met PURÈZ? Dan kunt u uw brief onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer sturen naar:

PURÈZ
T.a.v. Klantenservice
Venne 119
9671 EP Winschoten

w

Je Winkelwagen

Je bent €500.00 verwijderd van gratis verzending.

Winkelwagen is leeg

Subtotaal
€0.00
0